قابل توجه دانشجویان محترم درس روابط کار
سلام .به اطلاع می رساند تکلیف ارائه کلاسی اجباری نیست و لذا نمره
ازمون اخر ترم ۱۷ خواهد بود +۳ نمره وبلاگ خواهد بود.برای کسانی که
در کلاس ارائه داشتند نمره اضافی در نظر گرفته خواهد شد .موفق باشید.
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و ششم آذر ۱۳۹۱ ساعت 12:50 توسط mehdi_mosad@yahoo.com
|