سلام .به اطلاع می رساند تکلیف ارائه کلاسی اجباری نیست و لذا نمره

ازمون اخر ترم  ۱۷ خواهد بود +۳ نمره وبلاگ خواهد بود.برای کسانی که

در کلاس ارائه داشتند نمره اضافی در نظر گرفته خواهد شد .موفق باشید.