سلام .کلیه دانشجویان محترم درس ارتباطات لطفا وبلاگ خود را

منحصرا در همین پست و در بخش نظرات معرفی نمایید .

دقت نمایید:

۱- ادرس را حتما در داخل کادر بخش نظرات قرار دهید و ان را داخل متن ننویسید.

۲- پست خصوصی ارسال نفرمایید تا امکان دیدن نظر باشد.

۳- ادرس وبلاگ ها را ایمیل نفرمایید .

۴-برای اطمینان از درستی ادرس یکبار از محل بخش نظرات وبلاگ

من بعد از ثبت نظر وارد وبلاگ خود شوید تا اگر ادرس ایراد دارد متوجه شوید.

۵- تا ۷ دی ماه فرصت دارید وبلاگ ها را کامل و معرفی نمایید ...بسیاری

 یا دیر شروع کرده اند یا محتوی مرتبط بادرس نیست و یا قالب ناقص است

مثلا لینک های مفید ندارد ..

۶- در این مر حله دیگر نظر نمی گذارم و فقط پس ار اتمام فرجه.. نمرات وبلاگ ها اعلام خواهد شد .