با سلام .کلیه نمرات اعلام شد .دانشجویان محترم تا شنبه شب ۱۶ بهمن فرصت دارند هر گونه نظر یا اعتراضی را اعلام نمایند را رسیدگی شود .۱ شنبه نمرات در لیست قرمز به دانشکده تحویل خواهد شد .برای حدود ۱۰ روز دیگر هم تاریخ و ساعتی را با هماهنگی دانشکده اعلام خواهم نمود تا هر کسی که مایل به دیدن برگه امتحانی اش می باشد تشریف اورده و برای اطمینان از صحت و سقم نمرات برگه اش را چک نماید .اگر در این ترم کوتاهی از جانب بنده صورت گرفت عذر خواهی می کنم و مایل به شنیدن نظرات شما جهت اصلاح عیوب خود می باشم.موفق باشید و در پناه حق.