با سلام به دوستان گرامی.

اخر تیر ماه دوره مدیر گروهی بنده به اتمام میرسد واقای دکتر رحیمی با شایستگی

ان را تحویل خواهند گرفت .امیدوارم در طی دوره ای که در خدمت دوستان بودم

توانسته باشم کمک کوچکی به رشد این گروه کرده باشم .از تمام دوستان و

همکارانم خصوصا کارشناسان خوب و تلاشگرگروه و دوستان انجمن علمی که با

همه وجوه کمک حال بنده بودند تشکر می کنم .هچنین اگر گروه سربلندی داشته از

تلاش اساتید فرهیخته اش بوده که انشالله خداوند سلامتشان بدارد .اگر قصور یا کم

کاری بوده عذر می خواهم و ارزوی موفقیت و سربلندی همه را دارم.البته همچنان در

 دانشکده تدریس دارم و اگر هر گونه کمکی از من براید در هر حال درخدمتم .

سرافراز باشید.

حق نگهدار